És milyen verzióval telepítetted? 1803 vagy régebbi? Mert a 1803 már az ingyenes frissítés lejárta utáni, fura lenne ha benne maradt volna az ingyen aktiválás.

2018.06.07. 11:47 keltezéssel, Veres Sándor írta:
2018.06.07. 9:45 keltezéssel, Molnár Péter írta:
>Illetve még azt tudom elképzelni, hogy a pro-val azért nagyvonalúbban
>bánik a MS, attól még, hogy pro-val működött, nem biztos hogy home-al működni fog.
En Win7 Home koddal aktivaltam Win 10 Home-t.

Megerősítem, (még) lehet Win7 Home kóddal aktiválni olyan frissen telepített Win 10 Home-ot , ami korábban nem volt aktiválva.