Üdv!

A pendrive-ra kell egy "kis" partició ami kötelezően fat32 rendszerű. Erre kell az efi mappa.
A többi egy másik nagyobb particióra megy.

A secure boot pl ubuntu-al működik, debian-nak sajnos nincs signed kernelje ezért nem fog menni. Annak nézz utána, hogy lehetséges e debian-hoz signed kernel-t beszerezni, de max magadnak tudnál ilyet (talán? )

Egyszerűbb, hogy azt a sz*rt kikapcsolod ( secure boot) vagy ubuntu-t használj.

Üdv!