Kedves Zsolt

"Pont ezért be lehet állítani, hogy a törzslap folyamatos szövegezéssel
legyen, ne táblázatos formában, és még az utolsó blokk előtti oldaltörés is
kikapcsolható, ha e miatt lenne öt oldalas a nyomtatvány. Ha még ezek után
is öt oldalas (egyszer láttam ilyet), akkor az értékelés formáján érdemes
változtatni, mivel sokszor minden sor végén Entert üt az értékelő, és
eztért nyúlik túl hosszúra."
(idézet Turai Tamástól (eKRÉTA))

Üdvözlettel:
Bata-Kovács Gábor