Sziasztok!

A fenti oldalról próbálok letölteni videókat firefox video downloadhelper-el pl: A számítógépen felirattal jelenik meg a video, ezért nem merült fel hogy gond lehet, letöltöttem egy egész évadot. Kiderült, hogy a magyar felirat a letöltött videóban nincs benne, aztán észrevettem, hogy weboldalon levő player teszi hozzá. Annak ellenére hogy több féle forrást lehet választani, és mindegyiken más a player. Ilyet még nem láttam, ez lehet az új trend. De mi lehet az orvosság? Hogy lehetne felirattal együtt letölteni?
Vagy külön turkálni kell az .srt fájl után?

Kösz,
Péter