Szia! Mi elastix linuxos szervert használunk, nagyon egyszerű volt a
beállítás, az összes telefon egy hálózaton van az eszközök 70%-val az
iskolában. 4 éve így megy, semmi probléma nem volt idáig csak annyi, hogy
volt hogy fél évente előfordul hogy nem bírnak minket hívni, ilyenkor egy
újraindítás megoldja a problémát. 11 mellékünk van, egyszerre 2 kimenő
hívással, a porta kapcsol át mellékre. Jelzem nekünk is dual WANos draytek
van, fő és sulinetes internettel :)

Mészáros Zsolt <li...@tigriselektro.hu> ezt írta (időpont: 2018. jún. 27.,
Sze, 12:28):