Sziasztok!

Aki élesben krétázik, hogy oldjátok meg a naplók hitelesítését? Nekem
szóltak, hogy nyomtassam ki. Legeneráltam a pdf-eket, sejtettem, hogy sok
lesz, de hogy ennyire...

A számok:
Osztálynaplók (16 db.): alsó: 1228 + felső: 1141 = 2369 oldal
Csoportnaplók (114 db. tanórán kívüli): 4260 oldal!

Gondolom hasonló mennyiség van bármelyik 2 osztály/évfolyamos iskola
tekintetében. Az a kár, hogy a kréta a tanórán kívülieket nem teszi bele az
osztálynaplóba. A csoportnapló végén meg ahány csoport tag van, annyi
felesleges oldal, mert azok az adatok az osztálynaplóban is megvannak... :(
De hát félig nem lehet kinyomtatni persze erre hivatkozással.

Kinek milyen e-hitelesítési megoldása van esetleg, és ha van, az mennyibe
került?

Zsolt