Nekem a Resilio Sync lenne a javaslatom.
https://www.resilio.com
Nem kell tenni semmit, csak telepíteni a gépedre és megosztani rajta
keresztül a mappádat.
Aki le akarja tölteni, annak is telepíteni kell persze, de mivel egy
torrent szerűségről van szó, ha többen töltik, még gyorsabban is lejön.
Annyi hátránya van, mivel nyilván az ingyenes verziót használja mindenki,
nem lehet a megosztáson belül válogatni, hogy mit akarsz belőle leszedni.
Mindenképpen leszinkronizálja az egészet.
Legalább is, amikor legutóbb használtam, még így volt.

Üdv,
Venczel József