Sziasztok,

és köszönöm mindenkinek a közzétett infókat;
én ott akadtam le, hogy valaki ígérte, lesznek majd telepítő image-k, ne
nyugtalankodjunk, aztán egyebet nem hallottam efelől.

Volna viszont még egypár naív kérdésem ez ügyben:

- ha szükségessé válik Efopos laptop újratelepítése és az a közreadott iso-val
történik, ezt követően minden további nélkül vissza lehet-e join-olni, mármint
ha előzőleg jó eséllyel nem lett kiléptetve?  Gondolom 90, vagy akárhány nap
után elárvul a magára hagyott gépfiók, nem sok vizet zavar, az új telepítés meg
másikat kap. Jól tévedek?

- még valami: az iso-ból kibontottam a 8+ gigás wim fájlt, dism-vel mountoltam,
és benne látható, hogy ott vannak az előtelepített alkalmazások, ahogy
eredetileg is érkezett a gép. Valamit azonban nem találtam egyik 'program
files(x86)' könyvtárjában se, a bizonyos "Microsoft Intune Management
Extension" mappát. Nem mintha nekem különösen szívügyem volna, hogy rajta
legyen, de ez hogy mászik vissza rá? Az első csatlakozáskor?

Egyébként mivel lehet ilyen iso-t preparálni? Én a clonezillára bíztam a
mentést, de ez így jobb módszernek tűnik.

Ha valaki tudja a tutit, megköszönöm, ha még nem érne véget a thread.

Üdv,
T. András