Üdvözletem!

Ma reggelre sikeresen felborították a hálózatunkat a suliban.

A kapott levél szerint,
(Megváltozott IP cím tartomány:
vlan11 - 192.168.64.254/24 - ugyanazon CPE porton lesz elérhető, mint
eddig; a CPE DHCP -vel osztja, az új cím tartomány: 10.240.76.94/27)
beállítottam egy statikus ip-t a szerverhez, de nem akar működni, mert vagy
DNS hibát dob ki, vagy a hibakereső szerint DHCP-t kell használni.

Ahol már megvolt az átállás sikerült statikus IP-t beállítani vagy a
központban van valami hiba vagy én nem látok valamit?

Most éppen DHCP-ről megy a szerver és a FOG is, de jó lenne statikus IP-t
beállítani nekik.

Köszi a segítséget :)

Üdvözlettel,
Ádám.