Frissítéstől simán meghal a touchpad, először azt kellene megnézni.

Üdvözlettel

Csaba

Feladó: Takács Tibor
Elküldve: 2018. augusztus 8., szerda 15:43
Címzett: Techinfo
Tárgy: [Techinfo] Asus billentyűzet csere után touchpad jobbgomb rossz

Sziasztok!

Kolléganőm gépében meghalt a billentyűzet, cserélni kellett. Egy ASUS
notebookról van szó, egybeépítve a burkolattal és a touchpad-del. Tegnap
szólt, hogy nem működik az Asztalon a jobb-klikk. Nézem: tényleg nem jó.
Biztosan érintkezés. Szészedtem, összeraktam. Akkor se lett jó. Már épp
gariba akartuk visszaküldeni az újat, mikor észrevettem, hogy érzékeli a
kattintást a Windows10, csak máshogy: ha az Asztal üres területére
bökök, nem történik semmi. Ha viszont egy ikon már ki van jelölve,
amikor kattintok a touchpad-del, eltűnik a kijelölés. Mikor a gép nálam
volt, észrevettem, hogy a Win10 frissítette a drivert. Lehet ez a baj?
Driver probléma? Esetleg egy új feature, amit valami titkos módon
aktiválni lehet?

A gép sajnos nincs nálam, így próbálkozni nem tudok vele, de hátha
közületek valaki már belefutott ilyenbe, és van egy egykattintásos
megoldás, amit a kolléganőnek át tudok küldeni...

Köszi, üdv:

                            TT