Sziasztok!

Újratelepítettem az érintett gépet, de most előtte megformáztam egy linux
telepítővel.
Sajnos így sem működött a dolog, mivel ugyanazt a hibát dobta megint, de
némi keresgélés után kibukott, hogy tényleg hiányzott az érintett parancs
(fixparts) a FOG-ból.

Az egyik fórumon megtaláltam az érintett fájlt és bemásolva a megfelelő
helyre már megy mint a meszes és működik normálisan.

Akit még érintene a dolog, itt találtam meg:
https://forums.fogproject.org/topic/12059/fixparts-missing-1-5-4-win-10/4

és a /var/www/fog/service/ipxe helyre kell bemásolni a fájl(oka)t.

Köszi szépen a segítséget.

Molnár Péter <moln...@petersoft.hu> ezt írta (időpont: 2018. aug. 4., Szo,
11:41):