2018. 08. 09. 9:17 keltezéssel, Győrfi, László írta:
Szia,

    Érdekes dologba ütköztem:

    Legfrissebb joomla (3.8.11) verzió

    Ha egy új cikket kiemeltnek állítok be, akkor nem jelenik meg a
    friss hírek modulban, ha nem kiemelt, akkor megjelenik.

    Ettől függetlenül ha kiemelt, a friss hírekben nem jelenik meg, de
    az összes cikkeknél, illetve a megfelelő kategória cikkei között
    megjelenik.

    Hozzá kell tenni, hogy új free sablont telepítettem.

    Ötlet?

Bővítmények -> Modulok

Itt megkeresed azt a modult ami nálad a friss híreket megjeleníti (a típusa nálam: Cikkek - Legfrissebb cikkek). Duplakatt erre a modulra (vagy pipa elé és "Szerkesztés"):

A "Modul" fülön: A "Kiemelt cikkek" melletti listában választhatsz az alábbiakból:

  - Megjelenítés
  - Elrejtés (Szerintem ez az alapértelmezett)
  - Csak a kiemelt cikkek láthatók
Itt néztem, alap a megjelenítés, tehát nem itt van a bibi.
Köszönöm!
bg