Itt rólam van szó első körben. Én anno meg is kérdeztem őket, hogy akkor én
milyen besorolásban vagyok. Nézi-nézi a csávó, és mondja, hogy nem lát a nevem
mellett semmit. Szóval én nem az, hogy félre vagyok ikresítve, hanem ezért is
írtam iker nullát J

Mondom neki info végzettséggel rendszergazda, maga szerint hányas besorolásnak
kellene lenni a nevem mellett? Hümmög egyet, hát akkor talán négyesnek….

De nem írta be. Szóval szerintem lehet nem sokan, de vannak még olyanok akik
nincsenek sehová besorolva. Illetve akik új emberek és azoktól kaptak gépet
akik leadták, vagy meg sem kapták mert akkor mentek el, szóval tőlük a kutya
sem kérdezett iker besorolást, gépet is kaptak amit kaptak.

Más, de EFOP. A tablethez járó +1 dell géppel kapcsolatban kapott már valaki
infot? Nekünk a tankerből jött egy levél, nevezzük meg ki fogja használni és
vállalja-e a képzést.

Ezzel kapcsolaban két dolog jutott eszembe:

1. milyen képzés, ugyanaz mint másoknak, vagy ezeknek az embereknek valami
tabletekkel kapcsolatos speckót akarnak

2. nálunk mindenkinek van gépe, szóval hasonlóan a vezetőkhöz valakinek megint
így kettő lesz. Illetve ha személyes használatba kerül akkor nemtom mi
funkciója lesz a tabletekkel kapcsolatban, de így nem lehet közös, mert hát a
tabletek azok közös használatba lesznek, viszi aki viszi amikor szabad.

3. +1 ráadás, ami a képzéshez kapcsolódik, ha valakinek kettő lesz, és az első
kérdésre általános képzés a válasz, akkor neki kettőt kellene lenyomni? J

Nem is értem egyébként ezt a kérdést (kié legyen a gép) miért nem a
projektiroda szórta ki országosan a kapcsolattartóknak, miért a tankerületet
keverték bele.

Zsolt