Én most egy 10 éves DELL laptopba applikáltam be egy 60 GB -os noname kínai SSD-t, ami 20$ ba került az aliexpressen. Mivel a laptoban 2 merevlemez hely van, a 2. helyen meghagytam 300 GB-os HDD-t. Minden user, temp, stb mappát amit lehet, átirányítottam a HDD-re, ez alapján:
http://dirtywindows.hu/2014/10/06/ssd-meghajtod-van-es-keves-hely/
A win 10 2015 LTSB bebootol mire 3-ig számolok, és az SSD -ből 17 GB helyet foglal mindössze.