Én is kínlódtam ezzel és annak tudom be a hibát, hogy valami gpo szinten azure-al tiltva lehet.
Ha tudtok megoldást én is vevő lennék rá.

Nálam:
efop >>> samba
efop>>> win10 share
efop >>> win2012 fileserver megosztás sem megy, ha nem azonos hálózatban van a gép + a fileserver. (pl vpn-el csatlakozom a sulihoz)

!!!Utóbbi miatt gondolom, hogy azure ad szinten lehet korlátozás!!!!