2018. 08. 11. 11:18 keltezéssel, Alaksza Balázs írta:
2018. 08. 10. 11:08 keltezéssel, Bakos Gábor írta:
Erről a parancssoros megoldásról írnál kicsit bővebben?
Szuper!
Köszönöm!
Megpróbálom átírni majd html-re mert eddig is azt csináltam, csak ablakos módban, egyénileg, de ez alapján megpróbálom én is az automatizálást.
üdv
bg

Én ezzel a paranccsal használom:
aida64.exe /R /csv /custom hardver_szoftver_report.rpf

/R - riportot készítünk
/csv - a kimeneti fájl csv lesz, lehet html meg txt is, de a beépített riport-elemző(ha ablakosan indítod) ezt szereti a legjobban, behúzod az összes ilyen csv-t és szép áttekintést ad a gépparkról /custom - jelzi, hogy egyedi riport igények vannak, lehet minden, hardver, softver, benchmark leltár is, az egyedinál meg amit előre meghatározol /hardver_szoftver_report.rpf - a riport-igény előre meghatározása, ezt a fájlt úgy készítem, hogy elindítom simán ablakosan a riport varázslót, majd a profiloknál egyénileg kiválasztott oldalak opció, utána kiválasztod miket szeretnél aztán ablak bal alsó sarkában mentés és megcsinálja ezt a fájlt

a program mappáján belül csinál egy riport mappát és abba teszi bele, Report-[IP]-[gépnév].csv formátumban

portable business verziót használok hálózati meghajtóról futtatva

amúgy tud még mindenfélét, a súgó menüben van a parancssori kapcsolók menüpont, ott írja milyen lehetőségek vannak még