Bocsánat, félreértés van, a két kérdés összemosódott.
Nem az eduroamosban van DHCP, hanem a privát szegmensen és ott adtak
/27-et, amit nem értek, hogy mi indokolja, hogy nem lehet alapból /24.
Edurom, ha jól láttam /23-mal megy.

A másik VPN.. Soha nem csináltam, olvasgattam, néztem videót, de nem mertem
belevágni. Ha jól tudom kell egy szerver. Nálunk ez Sulix. Ezzel is meg
lehet oldani? Örömmel vennék egy részletes howto-t, ha valaki vállalja.
Köszönöm

Molnár Péter <moln...@petersoft.hu> ezt írta (időpont: 2018. aug. 13., H,
11:50):