From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Csákvári Tamás
Sent: Sunday, August 26, 2018 11:19 AM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: [Techinfo] Sulinet smtp hiba

Sziasztok!

Pár napja kezdtem el egy iskolában dolgozni. Ahogy elmondták augusztus
elején voltak problémák a kimenő levelekkel, ami azóta is fennáll. Némely
leveleket nem sikerül kézbesíteni és egyre sűrűbben fordul elő ez a
jelenség.
Az új asztali gépek közül még egy-kettő mindig nem lett beüzemelve. Az
egyiken beállítottam Oulook 2016-ba a kiszolgálókat. A pop t-online, a
kimenő levelek pedig a smtp.sulinet.hu-n mennek 25-ös porton. Küldtem
próbaképpen egy e-mailt a saját gmail-es címemre, amit szinte azonnal meg is
kaptam.
Délután szóltak, hogy ismét nem mennek a levelek. A gazdaságin szintén új
gép van Outlook 2016-os levelezővel. Több próba utána se sikerült kiküldenem
róla levelet. 0x800ccc78-os hibát dobott.
A tanáriban is beállítottam egy gépet (azonos paraméterűt), szintén próba
mail saját mailre. Nem dobott hibát, de nem is kaptam meg a levelet csak jó
pár óra múlva.
Nem üzemel server a suliba, azonos hálózaton vannak a gépek. A kimenő
levelek címlistában szereplő személyeknek se mentek ki. SSL nélkül működött
eddig is, ezért nem igazán értem a jelenséget.
Esetleg van valakinek ötlete, vagy használja más is a sulinetes kiszolgálót?

Üdv!
Csákvári Tamás