Sziasztok!

Húha! Lehet, hogy rosszul csinálom. Én nem szoktam vacakolni a nevekkel, csak a laptopoknál, mobiloknál, spec esetekben. A gépteremben pc1-01, pc1-02, stb nevet kapnak, még tartományba léptetés előtt. A termek kezelésénél pc1-pc01, pc1-pc02 nevet rendel a MAC-hez. Nem vettem észre semmi negatívumot.
Ja, W10 Ent kliensek.

Torma S.