Sziasztok!

Kaptunk 50db tabot, lényegében semmi support...
Kértem, hogy legyen számozás és fix ülésrend órákon, ha valami gáz van,
akkor elővehető legyen a gyerek, nos nem igazán voltak együttműködők.
Viszont szeretném elkerülni a havi factory resetet és újrabeállítgatást.

Fő feladatok:
- tudjam ki és bekapcsolni a play áruházat.
- tiltani a pin ujjlenyomat minta zárolást
- külső forrásból történő telepítést

van rá lehetőségem? esetleg garanciavesztés szóba jöhet?
Nem vagyok android guru, nézegetem a googlit, de nem akarok órákat ülni
előtte, év elején van fontosabb dolog is.

Köszi előre is

--
Kurucz Zoltán
*bitmester.hu <http://bitmester.hu>*