Kódolási probléma. UTF-8 kell neki ha jól emlékszem, és akkor tökéletesen menni
fog. Én is úgy vittem be tavasszal a tantestületet.

A vicc az, hogy ezek szerint a letöltött minta sablon sem utf-8-as J

Zsolt

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of Marton Attila
Sent: Thursday, September 6, 2018 12:20 PM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] EduID felhasználók tömeges felvitele

Jelszó 9 karakter, ékezetek nélkül sem megy.

De ha az exportált fájlt akarom vissza importálni mindenfajta módosítás nélkül,
az sem fogadja el, ez miért van?

Attila

Én a dasboard-on keresztül jutottam el ide:
https://wiki.niif.hu/index.php?title=Sulinet_felhaszn%C3%A1l%C3%B3k_t%C3%B6meges_felvitele
Nekem ment csak 2 hibába futottam bele:
ki kellett cserélnem az ékezetes betűket angol abc-s szavakra.
(szerintem a felhasználóknak úgyis csak a wifire kell, ezen nem fognak
háborogni)
Ékezetesen hibát adott!

legalább 6 karakteres jelszót kellett beállítani
Így ment.
excelben megcsináltam.
elmentettem csv-be.
Attila

Sziasztok,

EduID tömeges felhasználó felvitelben elakadtam.

A kézzel felvitt 2 felhasználót kiexportálom, majd az újakat beleraktam
az export fájlba és próbálom importálni, de nem fogadja el .

Érdekes de az exportált fájlt, mindenfajta módosítás nélkül sem fogadja
el.

Mit csinálok rosszul?

Az alábbi hibát dobja:

_Start:                2018-09-05 22:53:19_
_Stop:                 2018-09-05 22:53:19_
_Sikeres rekordok:     0_
_Sikertelen rekordok:  1_
_| rekord sorszáma | hiba leírás
|_
_| 49              | Expected argument of type "array", "NULL" given |_
_485_

Üdv:

Marton Attila