Guglizz rá az ssd működésére.
pl: https://www.laptopszaki.hu/blog/2017-04-18/tippek-trukkok-az-ssd-meghajtok-optimalis-hasznalata
sok helyen írnak róluk.
Sokan azt sem tudják, hogy az ssd-t csak 90%-ban szabad megparticionálni, mert ahogy romlanak a cellák a vezérlő erről a területről vesz el és pótolja a kieső mennyiséget. stb stb.
Nem kell nekem ezt elhinni, tapasztaljátok ki.

Az adata amugy is sz*r márka és tényleg sok ilyen ssd kinyíródott nálam.