Nem, gigabiten vagyok. Amikor még a 2 megát tolták 200-ra akkor megvolt a 200. De eléggé messze vagyunk az 1024/1024-től amit a dashboard-ra beírtak. Amúgy a szerverről mértem ami direktbe gigabiten megy a cisco-ba, publikus ip-re.

De majd próbálok még mérni, pénteken katasztrófa volt a net, a leggyorsabb mail sulinet.hu címről sulinet.hu mail címre 45 perc volt (ez egy scannelés a másolóról mail címre), a lista 1.5-2 óra késében volt, folyamatosan dobálta a "megszakadt a kapcsolat a mail.sulinet.hu szerverrel" hibaüzeneteket.

Mértem még egyet gyorsan, 125/111, mintha még mindig a 200-on lenne a cisco, csak a kiírás gigás.