Volt pár esetünk táblákkal. Leírom, hátha..
Az egyik nem érzékelte a tollat, csak kalibrálás után. A rendszerfrissítés
volt a laptopon és az új win nem komp. a régi táblával.  (esetleg Te is
frissítettél?)
A másik esetben a tábla státuszát jelző led zöld helyett pirosan világít. A
win eszközkezelőjében ismeretlen eszköz van a tábla helyett. Az usb kábel
(nem az, ami a gép és a doboz között van, hanem ami a doboz és a tábla
között van - eldugva a tábla mögött) nem egy mezei kábel, hanem a közepén
van egy kis téglatest alakú alkatrész (nem az a szokásos ferrit henger). A
szerelők sem tudták mi az, mert nem bontható. Szóval ezzel a kábellel nem
megy másik tábla sem, viszont ez a tábla megy másik kábellel => a kábel a
rossz, de mivel speciális, most a beszerzése miatt küszködünk (már több,
mint 1 éve).