Fura, én pár mobilon beállítottam, szerintem sehol sem kellett mást beírnom a
két adaton kívül.

Zsolt

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of Ádám Lovász
Sent: Monday, September 17, 2018 11:00 AM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] Eduroam csatlakozás QR kóddal

Az a probléma, hogy telón nem elég csak bepötyögni, hanem meg kell adni a
hitelesítési módszert, tanúsítványt és ez már magas nekik (csináltam képekkel
illusztrált leírást a menetéről és még úgy sem tudták beállítani), az pedig már
végképp a haláluk lenne (és az enyém is), ha le kellene tölteni az eduroamos
app-ot. QR kóddal pedig csak beolvasná és fel is csatlakozna.

Kiss Zsolt <r...@hb.sulinet.hu <mailto:r...@hb.sulinet.hu> > ezt írta (időpont:
2018. szept. 17., H, 10:54):

Miért nem pötyögi be mindenki saját magának a saját eduroamos login adatait? Jó
van 1-2 érdekes eset, de azért az ilyeneknek tudnak segíteni mások is, hozzád
ha minden igaz 1-2-nek kellene eljutnia.

Zsolt