Ha mással nem is, samsunggal és intellel szerintem minden gyártó leteszteli a termékeit, mint iparági vezető gyártók. Én sem vettem még mást otthoni gépekbe csak samsungot (830 volt az első, legutóbb 860 evo, közte jópár más samsung). Soha sehol még nem volt velük gondom. Árban pár száz vagy ezer a különbség, eddig még soha nem bántam meg hogy ennyivel többet szántam rá (de legtöbbször szinte azonos áron ki lehet fogni valami akciót), teljesítmény, stabilitás, támogatás szempontjából megérte.