Júliusban küldtünk tisztaszoftveres igénylőlapot, meg is kaptuk a kódokat meg a belépést, de az allicence igazolásban írták, hogy a letöltő oldal átmenetileg nem elérhető túlterheltség miatt.

Most szerettem volna 2016 szervert telepíteni, próbálgatni, de nem találom a gépemen a többi között, kereséssel sem. Ugye a windows*.iso kereséssel elő kellene jönnie?

Sebaj, mondom, megpróbálok bejelentkezni, hátha még adja mert mintha nem is próbáltam volna akkor. De visszadobott, lejárt a 10 nap, és mintha rémlene hogy office 2016-ot lehet hogy onnan töltöttem le, a win szerver meg elmaradt, nem gondoltam hogy a sulix mellé kelleni fog. De szeretnék virtualizálással kísérletezni, az esxi mellett a hyper-v is érdekel, és inkább a ws2016 alatt csinálnám, mert a hyper-v server 2016 nem tud pl. data deduplicationt.

Az allicenc igazolás 2018. augusztus 31-ig szól elvileg, de gondolom a -CYVYC kóddal attól még aktivál a szerver?

Nem tudom mennyi esélyem lenne, ha így 2 és fél hónap után írnék nekik hogy adják vissza kicsit az elérést?

Vagy esetleg nem tudna valaki megdobni egy telepítő iso-val?