2018. szeptember 28. 15:47 Sándor Fehér írta, <
fehersan...@madach-starjan.sulinet.hu>:

> Az lehet, hogy működik, de szolgáltatásait tekintve igencsak szegényes
> szerintem, főleg a mikrotikhez viszonyítva.
> Én nem vennék ilyet, de mind1. ( főleg nem ennyiért)
> Korábban volt nálunk is egy router Asus rx.... Első dolgom volt ennek a
> kukázása :D :D

Ez igaz, de nem is az a célja.
Hidd el nagyonis megéri az árát, ha olyan helyre veszed ahol van értelme,
össze nem lehet hasonlítani egy Mikrotik-el, egyszerűen más ligában focizik.
Persze nincs a Mikrotik-el sem semmi gond, sőt jók, mi is használunk párat
de azért nem az az "isten":D vannak más nagyságrendű eszközök is.
Persze egy szar Asus rx-hez képest a legszarabb Mikrotik is egy valódi
csoda ezt belátom...