>Milyen paszta szükséges?
ebay-en szoktam venni, kétoldali hővezető ragasztó/pad féleséget keress. A 3m gyárt ilyet, olyat szoktam venni.

>Erre gondoltál?
Igen, erre. Ezek elhasználódnak pár év folyamatos üzem alatt. Ha teljesen precíz akarsz lenni, akkor ezekkel is kellene kezdeni vmit. :)

>Le lehet ezt szedni anélkül, hogy sérülést okozna az ember?
Preciziós hőlégfúvós forrasztóállomással szoktam leszedni úgy, hogy 90fokos levegővel felmelegítem és oldal irányban "csavargatom " a bordát. (kb 60fokra elég melegíteni és az nem károsít semmit!) Ennek híján járasd az eszközt, az is bemelegíti majd kihúzod és szerintem az előbbi csavarásos módszer be fog válni. (korábban én is ezzel a módszerrel csináltam, sőőt jó a hajszárító is) Kézzel történő csavarással szerintem nem tudod letörni a chipet, de a fogót elő ne vedd, ha még akarod használni az eszközt. :)

link:
https://www.ebay.com/itm/Hot-Thermal-Compound-Heatsink-Adhesive-Industrial-Glue-Practical-AU/282134027712?epid=852892822&hash=item41b07f9dc0:g:rtcAAOSwHoFXrpHA

2018. 09. 28. 18:11 keltezéssel, Fodor Zsolt írta:
Üdv Mindenkinek!

2: hűtőbordák alatti paszta csere (egyes cisco eszközök/mikrotik
esetében)
Egyet szétszedtem. Van 16 hűtőborda. Sohasem gondoltam, hogy ezekkel kezdeni
kell valamit. (Cisco SG300) Ráadásul úgy tűnik, mintha maga a paszta
rögzítené. A nagyobbak alatt látni is vélem a pasztát, a kisebbek alatt nem.
Erre gondoltál? Le lehet ezt szedni anélkül, hogy sérülést okozna az ember?
Milyen paszta szükséges?

Üdv: Fodor Zsolt