Azt nem tudom, mindig óvakodtam a MS fiókos bejelentkezésről.

El tudom képzelni hogy helyben cacheli egy ideig, lehet hogy párszor be lehet jelentkezni net nélkül, de minden jelszóval-fiókkal kapcsolatos művelet csak net eléréssel lehetséges.

De találtam ilyent:

If you are not able to login without Internet in Windows 10, the first time you login to your PC with an Internet connection do the following:

Start > Go to your account > a popup will appear > select Change account settings

There will be an option to use local account as administrator, choose that option. The next time you restart your PC, you can login to your PC without an Internet connection.