Szerintem az adminmail nem is levelező fiók, hanem belépési lehetőség rendszergazda meghívására.
(De ha fiók lenne, kit érdekel...)
Ha Te most elmennél, mint rendszergazda, akkor az utódod a Te email címeddel lépne be a Dashboardra?
Nem. Ki kell jelölni egy új (vagy másik) rendszergazdát.
Erra van az adminmail. Vagy nem ez volt az eredeti probléma?
Ha nem emlékszel az adminmailre, akkor jön a végpontazonosításos procedúra.

ÜDVF

Hello!
Szerintem az adminmail az, amivel rendszergazdákat lehet meghívni.
Régen a sulinet oskoraban minden iskola kapott egy adminmail-es cimet.
A dashboard-ra nemcsak ezzel a cimmel lehet jelentkezni, en se azzol vagyok rajta.
En mar nem emlekszem az adminmail-es cimemre.
Aki meg igen, az kuldjon ra egy levelet.
Nem jon vissza hibauzenet?
Akkor hol tudja megnezni a leveleket?
Jon vissza hibauzenet? Akkor mar nem letezo cim.