Sziasztok!
Nálam a telefon szokott ilyet csinálni, de teljesen hektikusan.

Az eduroamra ti hogy engeditek rá a diákokat, mert nincs sem időveli, sem
átmanőforgalmi korlátot nem lehet rá tenni, sőt az ügyfélszolgálatos azt
mondta, hogy ne is gondoljunk 700 diák felvitelére, hanem 50-60 diák, és
mindig változtattuk meg e jelszót (elégggé macerásnak tűnik elsőre),
valamint 1 accounttal 5 eszköz működik?

Üdvözlettel: Czita Zoltán

György Gál <george730...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. okt. 9., K,
11:54):