KMS szervert átállítottam, kulcsot beírtam de nem akar aktiválni. Telnet a 1688-as portra ok, tehát nem net hiba. Parancssorból valami olyant ír hogy nem tudja az aktiválást elérni. Nyomtam egy csempés aktiválást is, már vagy 20 perce pörgeti a pontokat, szerintem ez nem megy még mindig. Ja, office 2016 kms aktiválás meg sikerült az előbb, úgyhogy net gond nem valószínű.