From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of Attila Kovács
Sent: Wednesday, October 17, 2018 8:44 AM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Re: [Techinfo] frissítési alap

Tisztaszoftver azt mondta, hogy nekem van igazam. Ha lenne valami matricánk,
talán oecd, de lehet, hogy rosszul hallottam, akkor nem kellene. De nem tudja,
hogy az MS honlapjáról miket lehet letölteni, és így azt sem, hogy az mennyire
számít frissítési alapnak. MS 9-kor nyit.

Szerintem is valami manipulálás van a dologban, már csak azért is mert az
aktiválatlan windows az egy nagy semmi ilyen szempontból, pontosan azzal
egyenértékű mintha semmilyen frissítési alap nem lenne.