Sziasztok!
A hangrendszert, de milyet? kérdéshez fűzném hozzá:
A Behringer szolgáltatás szempontjából valóban felszerelt, de sok-sok év
zenei tapasztalata alapján nem egy tartós berendezések.
Rengeteg a kontakt hiba velük, legyen az Analóg pult, vagy egy gitár kombó.
A digit cuccaik még nagyon újak, hogy véleményezzem.
A zenekarban mi digitális pultot használunk, de az akusztikus dob mellett
egy SOUNDCRAFT keverőpult van a csatorna kiosztás miatt.
Én ezt https://www.hangszerdiszkont.hu/soundcraft-efx12-analog-kevero
használom. A Behringerekhez képest szebb hangkép, finomabb állítási
lehetőségek, sok éve kontakthiba mentes működés jellemzi.
Ha nem kell az effekt, akkor ezt
https://www.hangszerdiszkont.hu/soundcraft-epm12-analog-kevero ajánlom,
bármelyik analóg Behringer helyett.
Nálunk a suliban SOUNDCRAFT EPM-12 pultot használ az oktatástechnikus
rendezvények hangosítására és itt is tökéletesen bevált.

Üdv.: Sz.Tamás (KVI)

Bakos Gabor <bakos...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. okt. 17., Sze,
9:54):