From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>
On Behalf Of Fodor Zsolt
Sent: Wednesday, October 17, 2018 5:56 PM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: [Techinfo] instabil gep

Üdv Mindenkinek!

Adott egy új (~2hetes) asztali gép. A rendszergazdai szobában "telepítve"
Win10 2015 LTSB + egyéb szoftverek. Az image a többi tanteremmel egyező.
Mielőtt beépítettem volna, néhány frissítés volt, hiba nem jelentkezett.

A tanteremben - egy asztalba építve (hely körülötte van bőven) - működne.
Azonban több-kevesebb rendszerességgel el sem jut az operáció rendszer
betöltéséig, újraindul, más esetben a folyamat "csak" megakad, képet már nem
ad.
A jelenség rendszeres, 5-6 indításonként egyszer előfordul. Eseménynaplóban
nem látok ezzel kapcsolatost.

A géphez monitor, projektor, interaktív tábla és hangfal van kapcsolva.
Áramellátásuk közös, ugyanarról a hosszabbítóról mennek. Amikor megy, akkor
minden jól működik.

Felhoztam a telepítés helyére, bőszen indítgatom újra már egy jó ideje. Van,
hogy a tápot is elveszem tőle, hiszen lent is áramtalanítanak nap végén. Nem
csinálja.

Honnan származhat olyan zavar, ami ezt okozza?

Üdv: Fodor Zsolt