Én meg tűzfalbeállításokat variáltam, kikapcsoltam egy másik publikus ip-n a teljes szűrést.
Sajnos azt sem csinálta meg.. :)
Van még hova fejlődni eszerint...

A dns cucc remélem átkerül az újba, mert nem lesz vicces állandóan telefonálgatni 1-2 rekord ha kell a dns-be.
A régi még múlthéten nekem is működött.