> Írom is be: www.kali.org, majd megyek a downloads-okhoz, kattintok a
> letöltési linkre és bejön, hogy blokkolt weboldal.

- Az a fura, hogy ugyanúgy a kali.org domainre mutat a letöltési link is.
Szóval nem értem.

-Amibe én beleszaladtam, hogy "nicsak, működik valami szűrés", ott sejtem a
szűrés szándékát, bár túlzásnak érzem. Panaszkodott kollégám, hogy egy
magyarországi military shop hol bejön, hol meg valami KIFÜ blokkolja -
ennek magyarázata, hogy a terheléselosztó hol a sulinetes, hol a másik
kimenő kapcsolatunkra dobta a kérést. Pedig szimpla bolt, lehet kapni
terepszínű ruhákat, késeket meg fegyvernek látszó airsoft-replikákat. Azt
érteném, hogy a lefejezős videókat megfogják, de ezt túlzásnak érzem.
Gyorsan megnéztem, a kadetprogram.hu még bejön :))) Pedig arra is ráhúzhetó
lenne, hogy "Központi tartalomszűrés van alkalmazva a szerencsejáték,
felnőtt, fegyver, vírusos oldalakkal szemben.".

Ha egyszer ráérek, megírom nekik, hogy nálunk az SZVK szerint kötelező
taneszköz a félautomata maroklőfegyver és az automata gépkarabély, úgyhogy
legalább a neten hadd nézzük, ha már a szertárban nincs :)

Úgy oldom meg ezeket, hogy ha mégis kell az oldal, a terheléselosztón
beállítom, hogy az a kérés ne a Sulinet felé menjen.

Üdv!: Szilárd