2018.10.26. 11:47 keltezéssel, Alaksza Balázs írta:
2018.10.26. 9:16 keltezéssel, Gyulai László írta:
Valaminek kell lennie, mert évek-évtized óta pont az ellenkezőjével van tele a net. Vagy ki van szürkítve a négyzet és nem lehet bepipálni, vagy hiába pipálod be, a következő alkalommal megint üres a négyzet és újra be kell írni az adatokat. Én is sokszor cumiztam már ezekkel. Úgyhogy biztos lehet megoldás, ha más a microsoft meg tudja ezt oldani véletlenszerűen. Persze csak olyanoknál, akik azt szeretnék hogy egyszer kelljen beírni és bepipálni azután maradjon úgy...

Ahogy látom a windowsok evolúcióját, szerintem a Microsoft direkt arra fejleszti a mesterséges intelligenciát, hogy a szoftvere pont az ellenkezőjét tudja csinálni mint amit az ott ülő felhasználó szeretne:)

De hogy hasznos is legyek, nálam ez bevált 8.1-en, hátha 10-en is jó: https://serverfault.com/questions/722963/disable-saving-network-credentials-windows-8

Ezt aláírom. Most kezdjük az office365-öt beállítani, próbálgatni. Ott is kb. amit használni szerettünk volna, azt a default ellenkezőjére kell állítani. Vagy nem lehet állítani, el kell fogadni. De ez már nem ez a szál.