Szia!

Én ezt végigcsináltam tavaly ősz óta... Telefont nem veszi fel, mobil kikapcsolva, gyomorgörcs, aztán dobj el kaszát-kapát, és futás keresztül a városon. :-(

Annyival egyszerűbb, hogy Anyám nem dohányzik.

Nálam aliexpress-es Broadlink kapcsolós dugaljak vannak és D-Link kamerák. Így nem megy állandóan, ha kell, távolról be tudom kapcsolni, egy-két perc alatt a kamera is feláll, ad hangot, normális képet, stb.

Kamera: D-Link DCS-935L (mondjuk most k.va drága, én még olcsón tudtam szerezni, esetleg e-bay, aliexpress, stb.

Dugalj: BroadLink - SP3 EU WiFi (ez jó lesz majd másra is, ha már okafogyottá válik a kamera... :-(

A Broadlink családnak van füstérzékelője is, valami Air Detector, ha jó rémlik, itt nézz szét:

www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20181106231909&SearchText=broadlink

Nyilván van más is ezerféle, a fenti eszközök tuti működnek - és azt hiszem, ilyenkor ez prioritást élvez...

Drukkolok: Gy.