Sziasztok!

Egyre több gépünk csinálja azt, hogy BSOD-zik (Inaccessible boot device), majd indítási javítással indul, ami sikertelen. Próbáltam, de sajnos kézzel se tudom megjavítani (chkdsk szerint minden rendben, a logokban semmi nincs, a fájlok olvashatók, registry megnyitható...) csak az újratelepítés segít. Ma már ott tartok, hogy géptermenként 2-3 ilyen gép van... Mi lehet ez? Valami windows frissítés? Hogyan tudnám kideríteni, hogy hol akad el a folyamat? Újraindítás után pörögnek a pöttyök elég sokáig, viszont a merevlemez LED-je NEM világít! Olyan, mintha nem működne a HDD...

Köszi előre is a válaszokat, üdv:

                                                     TT