-- Eredeti üzenet --
Feladó: Zsolt Farkas<fazs...@gmail.com>Címzett:
techinfo<techinfo@lista.sulinet.hu>Elküldve: 2018. november 8. 12:46Tárgy
: Re: [Techinfo] Dashboard 2.0 portnyitás

Hát igen...nem tudom van-e köze hozzá, de azóta furcsa dolgok vannak....Nem tud
betölteni bizonyos oldalakat (a szerver IP címe nem található üzenettel)oldal
bizonyos elemeit nem tudja betölteni, ugyanezzel a hibával.gmail betölt,
levezés megy, de "valami hiba van"
Ehh, kár volt belenyúlnom
Kiss Zsolt <r...@hb.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2018. nov. 8., Cs,
12:34):
Amíg a régi IP konfig szerinti adatokat mutatja a 2.0, addig hozzá sem merek
nyúlni, mert még a végén visszaírja a routerben azokra az értékekre…Erőteljesen
pre béta még. Így ezt nem lett volna szabad kihozni. Zsolt From:
techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of Zsolt Farkas