Sziasztok!
Kollégám Lenovo ideapad laptopja w10 homme-mal. Azzal nyomta a kezembe,
hogy újraindítás után szürkés képernyő. Tudom, hogy volt itt téma a
windows update utáni win-fail, átfutottam a bejegyzéseket, és
végigzongoráztam mindent: rendszer visszaállítás korábbra-ugyanez a
tünet, hibajavítási lehetőségek, drivers mappából egy bizonyos fájl
törlése live linux-al (nem volt ilyen fájl), csökkentett mód - azzal sem
jött be semmi órák után sem.
Azért gyanítom, hogy win update okozta, mert bekapcsolás után pár
másodpercig mindig megjelent a frissítéskor szokásos szöveg, majd
eltűnt, tehát maga a win betöltés elkezdődött. Végül feladtam,
újratelepítés.
Az aggályom viszont az, hogy hogyan tudom elkerülni, hogy az a bizonyos
frissítés ne okozza újra ugyanezt amikor majd újra sorra kerül. Ezt
hogyan tudom kivédeni?
Köszönöm!
Pintér Sándor