Nálam minden gond nélkül csatlakozik. Feltéve ha létrehozom a felhasználót a
dashboard-on és jól is írom be a felh.név/jelszó párost.
Laptopoknál és asztali gépeknél mindig az op.rendszernek megfelelő telepítőjét
használom - kivétel XP, ahhoz nincs, ott kézzel kattintgatom össze,
mobiltelefonoknál fölösleges szerintem, ott kézzel adom meg a dolgokat és úgy
már jó. A guest/vendéget nem használom, mert úgysem jó minden mobilnál, pl az
enyémet is mindig ledobálja. Illetve még az iPhone-oknál használom a cat-ot,
mert ott még az sem mindegy hogy hányas iPhone, a nagyobb verziós cucca pl nem
megy egy kisebb verzióson…
Nálam már két esetben volt olyan, hogy az egyik aruba AP „elfelejtett“ működni,
az első esetben észre sem vettem (kb 30 darabnál az egész épületben elég
nehéz…) egyszer csak megjelent egy fickó, hogy azt látják, hogy az xy AP nem
működik. Mondom tervrajz van-e, mert így elég nehéz lesz megtalálni, mondták
nincs, … oké uccu körbenézni, szerencsére az egyik közelebbi volt. Kihúzta a
netkábelt, visszadugta, utána oké lett. A második esetben én vettem észre, mert
szóltak hogy az egyik gép nem látja az AP-t, kihúztam, bedugtam, jó lett.
Arra kellene még választ kapnom, hogy egy felhnév/jelszó párossal vajon hány
eszközt tudok működtetni, mert most nekem úgy tűnik, hogy valamennyit igen, de
nem sokat. Valaki esetleg tudja a konkrét számot?
Még az szokott lenni, hogy egyes gépek úgy hetente-kéthetente „elfelejtenek“
automatikusan csatlakozni és akkor oda kell mennem és kézzel újra beírni a
felhnevet és jelszót, ilyenkor újra jó szokott lenni megint úgy egy-két
hétig?!?!??!!! Ezek win7-es gépek, de szerintem inkább ezzel az előző
kérdésemmel függhet össze, mert mind ugyanazzal a loginnal megy.
Kb hirtelen ennyi.

Üdv mindenkinek, jó hétvégét annak is aki dolgozik holnap,
Gál György