> Nagyon bírnám díjazni, ha a kifü vagy niif vagy most éppen hogy is hívják nem
> köntörfalazna és nem dobálózna mindenféle számokkal hasraütésre és
> megmondaná a tutit, mert úgy mindkettőnk munkája könnyebb lenne és nem
> kellene találgatnunk!

Én inkább maradnék csendben és örülnék annak amíg ez így működik. Még a végén
tényleg bekorlátozzák és akkor jön a szívás.

Nekem inkább az a fura, hogy a tök egyforma win10-es laptopokból van ami szó
nélkül megy, míg van olyan ami mindig, elég sűrűn bekéri az eduroam
azonosítást. Ami mivel nem személyre szabott, nem adom ki, mert akkor
elszabadul a pokol. De ha eszközre készítenék egyesével, na akkor is kapnék
agylobot, mert akkor eléggé sok jelszót kellene nyilvántartanom, hogy mit mivel
tudok csatlakoztatni. Az ilyen mindig rinyálós eszközöknél ez maga a KO.

Zsolt