Üdv mindenkinek!

Ma délelőtt megkaptam én is a router átkonfigurálásáról szóló e-mail-t. Abban az van írva, hogy  "Változatlanul maradt tartomány: vlan10 - 195.199.159.134/29 - ugyanazon CPE porton lesz elérhető, mint eddig, statikus beállítással"

Remek, gondoltam én naivan, akkor nincs problem a weblapunk gond nélkül gurulni fog. Vagy nem...

Megszkenneltem az webszeró ip-t kívülről, minden port zárt. Jól értelmezem hogy a tűzfaluk legyilkolta az összes kimenő portot?

A másik tortúra, a következő: a rendszergazdai dashboardV1 felhasználónév egy már nem élő e-mail cím.  Már októberben 2x is kérvényeztem, hogy ugyan változtassák már meg az új email címemre. Egy "besült" bejelentésként van/volt ott a mai napig. Az adatok között a kapcsolattartónál már átírtam a jó e-mail címet, de ugye bejelentkeznem akkor is a régivel kell,, mert nem voltak képesek 2 hónap alatt átírni... az adminmail-es régi meg nem működik a belépéshez. Írtátok, hogy dashboardV2-nél vannak tűzfalkonfig lehetőségek. Gondoltam majd belépek oda megtekinteni a beállításokat. Ahha, csak a V1-el működő régi-rossz e-mailcím-jelszó párossal nem enged be. Én hülye, majd jelszóemlékeztető... Az új kapcsolattartói e-mail-emre meg is kaptam az új jelszó linket, katt link-kiírja az újat, ami nem működik.  De most már így a DashboardV1-en se tudok bejelentkezni. Ha ott kérek jelszóemlékeztetőt akkor meg csak a már nemlétező e-mail-re küldi, a beállított újra nem. Szóval most meg vagyok lőve...

Levelezgessek velük, vagy telefon szerintetek?