Sziasztok!

>     Alig merem megkérdezni, de hátha nem jutott még eszedbe: BIOS frissítés?
Totál különféle HW, minden gépteremben jelentkezik, kizárnám, pláne az alábbiak
miatt:

Ma küzdöttem tovább. Találtam egy parancsot, amivel a recovery konzolból vissza
lehet
vonni a frissítéseket:
dism /image:C:\ /Get-Packages (ez kiírja a csomagok neveit)
majd
dism /image:C:\ /Remove-Package:package_name
Utolsót leszedtem (telepítési dátum: 2018.10.02, azóta sokat ment a gép, nem
logikus,
mind1). Ugyanaz. Még1-et leszedtem. A gép ELINDULT!!!!!!!!!!
Ráadásul 3 ilyen gép is volt egy teremben (legújabb, i5-ös gépek), mind a 3-nál
bejött a
varázslat!!!!! Juhéjjj, örömtánc!!!!!!
Kisördög megszólalt: indítsuk újra őket. Mind a 3 kékhalál, újra.... Újra
recovery konzol,
próbálom eltávolítani, de most már nem engedi, azt írja, megsérült az image...

F-Secure vírusírtót használunk, többen is jeleztétek, hátha valamilyen módon
összeveszik a
Windows-zal. A 3 gépből 1 kommunikált az F-Secure konzollal (A konzolon a last
connection-t néztem), 2 nem...

Megyek, újratelepítem őket.... :((((((

Köszi, üdv:
                                        TT