Sziasztok!

A következőket találtam:

"Bármilyen vezeték nélkül eszköz, mely képes kezelni a WPA2 Enterprise
protokollt, azon be lehet állítani az eduroam hálózatot az alábbiak szerint
(egyelőre csak úgy működik, ha a vezeték nélküli eszköz a sulinetes router
privát vagy védett szemensére van kötve):
Radius szerver IP: 195.111.98.15, 195.111.115.15

Radius szerver hitelesítéshez használt port (authentication port): 1812

Radius szerver naplózáshoz használt port (accouting port): 1813

Jelszó (shared secret): minden végpontnak egyedi shared secretje van, amit a
Dashboardon olvashat

A WPA2 Enterprise protokoll általában az eszköz WIFI-vel foglalkozó menüjének a
Wireless Security menüjében található meg.

A fentieken kívül ügyelni kell a következőkre:

a WPA verzió 2-es legyen
a titkosítás automatikus vagy AES legyen“
Namármost, ha jól értelmeztem a dolgot, akkor be tudok állítani saját AP-t
arra, hogy eduroam csatlakozást biztosítson.

Két kérdésem lenne ezzel kapcsolatban:

Próbálta-e már valaki és ha igen, mik a tapasztalatai?

A fontosabb kérdésem, hogy ezt a bizonyos „shared secret“ jelszót, honnan
tudhatnám meg? Ugyanis hiába nézegetem kigúvadt szemekkel akár a régi, akár az
új 2.0-ás dashboard felületet, ezt bizony sehol sem találom rajta!!!

Köszönettel,
Gál György