From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of narancsmag
Sent: Friday, November 23, 2018 10:51 AM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] Eduroam <-> Privát

Köszi, hogy szóltál, most már látom miről beszélsz. Csak az telefonról néztem
(azért is írtam olyan szépen helyesen:)), és nem volt lehetőségem ránézni a
Dashboardra. Ez a lehetőség eddig nem volt, ezt most rakták bele, cserébe az
eddigi kizárt ip-t/tartományt törölték.

On Fri, 23 Nov 2018 at 10:36, narancsmag <narancs...@gmail.com