Szia!

Nekem csak két "játék" gépem van fent (Win2012r2 és 2016). Ha megmondod mit
és hogyan teszteljek, megnézem. Nem néztem még a diszk teljesítményt.
Mivel nem éles szerverek, csak 2GB memória és 1 proci van adva nekik, de
éles rendszerek mellett futnak, ezért nem akartam többet. Mondd meg miből
mennyit adjak és átállítom.
Memória van bőven (32GB), proci csak 4 magos. A Mastering Proxmox könyvben
úgy olvastam 2/4 mag az ajánlott az optimális teljesítményhez a virtuális
gépben.

Nekem soft.raid1+LVM-re vannak telepítve és SCSI virtio driver-rel. Ezt
amúgy még Te ajánlottad régebben, ezért csináltam így. ;o) Korábban IDE-s
virtiot használtam.
Virtio driver az van, ami kb. két hónapja volt aktuális.
SCSI esetében nem is igen lehet szerintem mást használni, csak virtio-t.

Üdv,
Venczel József

2018. dec. 4., K, 16:56):